20140310

Faves of fashaves


Hi Hi! Laatste tijd kom ik van die webshop tegen, en ik dacht waarom deel ik dat niet mee jullie? Laatst had ik Fashaves.com ondekt. Een super leuke site met fashionalbe items. Ze hebben hele leuke items met een super gave tekst erop. Zoals t-shirts of sweaters met super leuke teksten erop bijvoorbeeld Mrs Jacobs of Life is short buy the shoes. En de iphone hoesjes zijn ook echt super leuk! En ze hebben van die leuke notebookjes, zoals hierboven met blognotes erop, echt super leuk om alles daarin te schrijven voor je blog, maar ze zijn wel aan de dure kant. Ik zou zeker een kijkje nemen op deze webshop! Trouwens hierboven staan mijn 'faves' van deze webshop, maar waarschijnlijk hadden jullie dat al door, hihi.

Kisses,
Jentel 

7 reacties:

  1. Super leuke dingen! Dat boekje is ook echt heel mooi :) Mooie lay-out heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke dingetjes! Ik vind dat t-shirt met de tekst over shoes zo leuk. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke dingetjes, die tekstjes zijn zó leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is idd echt een hele leuke webshop! <3

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com
    www.facebook.nl/fabulousstylews

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, die T-shirts zijn echt leuk zeg!
    X

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥