20150702

Quick & easy cinnamon rolls



HiHi, vandaag heb ik weer een recept voor jullie! De laatste tijd komen die wel vaker voor, haha. Als mij echt goed kent ben ik echt een foodlover, ik hou van nieuwe dingen uit te proberen en natuurlijk opeten, dat is 'ofcourse' het leukste gedeeltje. Food en ik zijn gewoon bestfriends till the end. Vandaag heb ik een makkelijk en snel recept van cinnamon rolls. Ik wou al een hele lange tijd cinnaminrolls maken, maar dat moet je heel dat deeg maken, daar had ik dus echt zin in. Dus ik heb een simpeler gerecept gevonden die ik met jullie ga delen.


Wat je nodig heb:
  • Croissantdeeg voor 6 grote croissantjes
  • Suiker
  • Kaneel
  • Gesmolten boter

Zet de oven om 200 graden voor dat je begint. Je rolt het deeg uit en snijd de helft van het deeg eraf. Omdat dit croissantdeeg is zitten er gaatjes in die moet je met de vingers even overeen en bij elkaar brengen. Smeer hierover de gesmolten boter en maak in een kommetje een mix van suiker en kaneel en sprankel dat daarna ook overheen, de hoeveelheid ligt helemaal aan jouw smaak. Rol het deeg en verdeel het over 8 stukken. Herhaald dit met de andere helft. Vet je schotel waarin je cinnamon rolls in komen te liggen. En zit dit in je oven voor ongeveer 20 minuten. En klaar is je snelle en gemakkelijke cinnamon rolls, super lekker en best wel zoet!


Kisses,
Jentel 

5 reacties:

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥