20151103

Fall in Amsterdam


Laatst weekend was ik naar Amsterdam geweest. Ik heb een weekend vrij kaart voor met de trein en ik was vrij van dansen dat weekend, en ik vond het zonde om het niet te gebruiken als het toch gratis is. Dus ik ben samen met mijn moeder naar Amsterdam geweest, leuk moeder-en-dochtersdagje gehad. Ik wou gewoon een keer niet naar Amsterdam om alleen te shoppen, haha heb ik natuurlijk wel gedaan, maar ook gewoon de stad een beetje leren kennen. Ik wou jullie de foto's laten zien die ik heb gemaakt die dag.






Toen we na 2,5 uur in de trein hebben gezeten, hebben we gelijk de tram genomen om te gaan lunchen bij Coffee & Coconuts. Ik had op internet gelezen dat het super leuk eruit zag en dat je daar lekker kon lunchen, dus daar wouden we perse naartoe. En het ziet er daar echt super gezellig uit, jammer genoeg heb ik geen foto's van kunnen maken, het was ook super druk. We hadden allebei een heerlijk coconuts smoothie, en mama had een salade en ik had shrimp taco's genomen. Zo lekker, wil de volgende keer echt terug komen!



Veder van dag hebben we gewoon gewandeld, langs de winkelstraat gelopen, koffie gedronken met een super grote worteltaart die ik uiteindelijk samen met mijn moeder niet meer op kon en uiteindelijk snel pizza gegeten in de avond. Wat doen jullie als je naar Amsterdam gaat?

Kisses, Jentel 

9 reacties:

  1. Wauw, prachtig die foto's van Amsterdam in de herfst, het liefst zou ik nu even op de trein springen om het zelf te bekijken :) Klinkt supergezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's! Ziet er sfeervol uit, ik ga zaterdag naar Amsterdam (:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauww leuke foto's! Altijd leuk zo'n dagje Amsterdam :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooie foto's, en I luvvv Amsterdam! Klinkt en ziet eruit als een gezellige dag, en nu wil ik ook weer een tripje maken naar onze drukke maar leuke hoofdstad!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie blog heb je!! En wat een prachtige foto's maak je zeg! WAUW i love it <3!!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥