20130313

Makin´ radom pictures

Hi, wauw ik ben echt verslaafd aan foto´s maken, maar dan ook webcam foto´s. En ik ben verslaafd aan rode lippenstift, ik vind het zo leuk staan. En het maakt sommige outfits af. En jahoor Jentel heeft weer wat webcam foto´s gemaakt met rode lippenstift. Hebben jullie ook een verslaving?



Hi I love you!

It´s really cold, brr


Hahah ik vind deze foto gewoon zo leuk!


Nog even lippenstift opdoen :)

Hahaha echt super leuke foto´s zij het geworden. Ik ben lekker gek en dat mag ik ook wel uiten. Ik vind de zesde foto echt super leuk en kei cute! Ik zit er echt van OMG!?
Wish me luck want morgen heb ik 3 toetsen. Ik denk wel dat ik een voldoende ga halen, want ik heb goed geleerd. Volgende week komt er weer een drukke week. Gelukkig heb ik nog wel tijd op jullie te schrijven :)

Kisses

0 reacties:

Een reactie posten

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥