20130317

The 30-days challenge

Hi! Zoals jullie zien als titel ga ik een 30-dagen challenge doen. En in deze 30-dagen challenge ga ik jullie 30 dagen lang elke dag een post zetten op me blog. Ik begin op 1 april, jaa dat  is nog heel ver weg maar ik wou het jullie even aankondigen. Dus ik ga elke dag een post zetten op me blog. Ik doe dit ook want me kijkers zijn een beetje gedaald. Dit word echt een moeilijke challenge doen, want ik ben namelijk inspiratieloos, inspiratieloos mensen! Dat hadden jullie denk ik wel door. Misschien hebben jullie nog ideetjes voor een post? Ik zou heel erg blij zijn met nog wat ideetjes :)

foto van de zomer, i can't wait!

p.s. follow me on twitter @jentelblog

kisses

8 reacties:

  1. Oef dat is een zware challenge, heb ik zelf geen tijd voor! Ik doe een photochallenge met elke dag een foto, dat is ietsje makkelijker haha. Misschien outfits, wishlists, foto's, leuke website's, leuke blogs.. Maar volgens mij doe je daar al veel van? In ieder geval, succes! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes ermee! Komt vast wel goed :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel succes, ikzelf zou het niet goed kunnen volhouden aangezien ik het nogal druk heb! Maar komt wel goed!
    Ikzelf zie graag outfits en reviews van producten
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zou het ook niet iedere dag redden hoor! Heel veel succes met je challenge. Misschien kun je vast wat vooruit schrijven voor april, scheelt dan straks weer. :) Wishlists vind ik altijd leuk. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Veel succes met je challenge! Je hebt echt een toffe blog en ik heb je dadelijk gevolgd :) Wil je terugvolgen?
    Love,
    www.fashionatic.be

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel veel succes! :) Het gaat je lukken!
    Mooie foto trouwens van op het strand. Als
    ik dat zie, dan krijg ik gewoon ZOMERKRIEBELS!

    xoxo
    www.its-dash.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥