20140329

You are my sunshine





Blouse Vero Moda | Rok Primark | Riem Asos | Schoenen Converse


Hi There! Het was vandaag zo'n lekker weer, ik heb de hele ochtend eventje in het zonnetje gezeten. Echt heerlijk was dat! 

Ik heb vandaag een outfit voor jullie. Ik wil vaker outfit foto's maken voor mijn blog. Ik vind dat super leuk om op andere blogs te zien. De zon scheen en ik had zin in een zomerse outfit! Ik heb mijn witte blousje met van boven kant gecombineerd met mijn rokje. Ik ben echt verliefd op dit rokje, ik draag hem ook wel soms te veel, oepss. Om mijn taille te axcentueren heb ik een bruine riempje er aan toegevoeg, staat net iets leuk vind ik zelf. En dan ook nog mijn favoriete witte Allstars, die je niet kan zien, oepss.

Hebben jullie ookal zo zin in de zomer en lente?

Kisses,
Jentel 

5 reacties:

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥