20140402

Little Daisies

Hi Hi. Oeh ik hou van dit weertje hé! Ik wou dat het altijd zo lekker weer was, zucht. Lekker met korte mouwtjes naar buiten, geen zorgen te maken of je wel goed warm bent aangekleed. Bij ons voren op het hof hebben ze een heel groot grasveld met allemaal madeliefjes. Weetje nog van vroeger, doe het nu nog steeds hoor, dat je van die bloemenkransjes ging maken. Deze mooie madeliefjes moest ik gewoon fotograferen.







Hebben jullie ookal die springfeeling?

Kisses,
Jentel 

6 reacties:

  1. Aahw schattige foto's! Ja ik heb echt een lentegevoel :) maar binnenkort wordt het weer minder lekker weer, jammer. XX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke foto's! Ik vind madeliefjes zoo cute!! En inderdaad het is echt geweldig weer! :)
    Xxx Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooie foto's! Ik heb ook al het lentegevoel ja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn ook zo fotogeniek! Net als alle andere mooie bloemen. Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige foto's! Ik ben echt helemaal happy dat het mooie lente weer is begonnen en overal de bloementjes weer in bloei zijn <3

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥