20140516

Nieuwe harloopschoenen


Hooii! Ik doe dus mee met de Colour Run dit jaar, samen met mijn vriendin. En ik had nog geen hardloopschoenen, dus ik ben in de stad geweest. En ik vond deze mooitjes, ik was gelijk verliefd op het roze. Want ja roze is gewoon mooi! 7 juli is de Colour Run hier in Zeeland. Ik moet eigenlijk nog heel veel oefen want het is al over een paar weken.  Maar ze zijn zo leuk, ook leuk om gewoon te dragen. Want dat doet iedereen de laatste tijd. En ze zitten ook heel erg lekker, maar ik heb er ook van die sportzooltjes in voor meer steun aan mijn voeten. Trouwens het zijn de Nike Flex.



Zijn jullie al begonnen met hardlopen?

Kisses,
Jentel 

8 reacties:

  1. Oeh, mooi! En ik heb besloten dat hardlopen niets voor mij is...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zag ze al op Instagram voorbijkomen en ze zijn zo mooi! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie schoenen ♥ dat moet helemaal goed komen.!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn leeeuk! En wat super leuk dat je mee doet aan de color run, wil ik ook echt nog een keertje doen! Jammer dat ik niet verder kom dan 10 meter als ik ga hardlopen..

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥