20140426

Je knot net iets leuker te maken

Hoi hoi! Oeh lala het is weer lekker twee weken vakantie! Tijd om volop te bloggen! Ik heb een paar tips om je knot net iets leuker te maken. Ik ben niet zo invlechten of wat dan ook, maar er zijn wel simpel dingetjes die je knot net iets leuke maken.

Haaraccesoires zoals een strikje. Dat vind ik mooi als je het onder je knot vast maakt, als je een hoge knot hebt natuurlijk. Je hebt ook van de die schattige elatiekjes met bloemetjes erop om het om je knot heen te doen, laats heb ik er eentje gekocht en ik vind hem zo leuk! Je hebt ook van die haarbanden die kan je om je haar heen doen geeft echt een super leuk effect. Of een bandana is ook leuk vooral lekker in de zomer.


Twee vlechtjes aan de zijkanten vind ik altijd zo leuk staan als je een lage knot draagt. Kan ook met een 2 plukjes die gedraait zijn. Of vissegraat vlecht of invlechten als je dat kan.


De donut knot natuurlijk! Voor de meiden die van dat dun haar hebben waardoor je een dun klein knotje als je haar vast maakt is een donut knot perfect. Hierdoor is je knot veel groter. Ik vind het zelf echt niet mooi als je van die meiden een hele grote donut knot in hebben echt gewoon groot vind ik gelijk zo onnatuurlijk lijken. Bij de donut knot kan je natuurlijk ook veel varieren. Als je haar over je donut hebt gedaan en je doet er een elastiek erom heen dan heb je nog veel haar over, met dit kan je met vlechtjes vast maken, dat ziet er zo leuk uit!


En natuurlijk invlechten en dat soort dingen als je dat kan, wat ik dus totaal niet kan. Ik vind het leuk staan als je achter een vlecht maakt en dan een hoge knot hebt. Je weet wel wat je op tumblr en op weheartit ziet. Wat ook super schattig staat is je haar in een schuine scheiding verdelen en dan met de kant met het meeste haar in te vlechten enz. En dan het afmaken met een zijknot!

Kisses,
Jentel 

6 reacties:

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥