20140709

Sweet Fifteen


Don't keep calm cause its my birthday! Jajaa je ziet het ik ben vandaag alweer 15 jaartjes oud. Vijftien klinkt alweer best wel oud vierteen klinkt best wel jong, als je me snapt. Vandaag ga ik in de middag met mijn vriendinnen ergens wat eten en s'avonds lekker naar Nederland kijken. Veder ga ik niet zo veel doen, ik heb zelf al mijn verjaardag al zondag gevierd. Van mijn verjaardags geld ga ik sparen voor een spiegelreflex camara! Kan ik eindelijk echte goeie foto's maken, wiehoee! 

Kisses,
Jentel 

10 reacties:

  1. Gefeliciteerd meid! Hele fijne dag<3
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerrdd!! :) have fun op je verjaardag xx
    Xxx Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Jentel! ♥ En nog een fijne dag!
    XX Luna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd! Maak er een leuke dag van! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gefeliciteerd ♥ helaas zit het weer niet echt mee vandaag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je verjaardag! Wat een leuke foto's trouwens. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog gefeliciteerd, en die foto's en bloemenkrans zijn heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog gefeliciteerd meis! Mooie foto's! ☺

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nog gefeliciteerd meis! Mooie foto's van je! ☺

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥