20140809

Lovely daisies on my top


Okaayy, ik ben echt net terug van vakantie in Italië. En ik wou gewoon zo snel weer bloggen, echt ik heb het gemist. En er is nieuws. Ik heb eindelijk een spiegelreflex camera! Het is de Canon EOS 1200D. Ik vind zelf dat die prachtige foto's maakt, ik heb er totaal geen verstand van. En wauw ik ben er zo blij mee! Nu kan mijn blog er nog professioneler eruit zien met betere kwaliteit foto's. En nu word bloggen ook veel leuker!

De aankomende weken komen paar artikelen met foto's van de vakantie, dus wees voorbereid :). Maar voor nu heb ik een outfit voor jullie! Trouwens mijn topje met madeliefjes erop ben ik zo verliefd op. Ik heb ze gekregen van mijn vriendinnen toen ze in London waren! Ik heb deze outfit op de camping gemaakt en heel lief van mijn broertje dat hij foto's heeft gemaakt. In ruil heb ik foto's van hem gemaakt voor zijn Instagram ;).


Natuurlijk ook even wat dingetjes uitproberen met de camera. Ik probeerde hier zo om je weet wel wat alijd in films enzo gebeurt. Dat je zo met je haar flipt om zo maar het te noemen. Best wel goed geluk hé?


Top Primark | Maxi Skirt H&M | Sandaaltjes Primark

Kisses,
Jentel 

8 reacties:

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥