20141124

Nature

Ik dacht zo van hé ik heb eens zin om even snel te fotograferen. Het was "lekker weer" in de herfst betekend dat dat het zonnetje mooi scheen. Maarja ik ben nogal lui en zat nog in mijn pyjama daarom heb ik paar foto's gemaakt in de tuin. En dan verbaast je het nog wel dat je best wel mooie foto's kan maken in je eigen tuin. En sommige bloemetjes waren nog hartikke mooi! Misschien moet ik dat wel vaker doen gewoon ergens naar toe fietsen en dan lekker foto's maken! 





'Look outside darling, life is beautiful'







Houden jullie er ook van om soms even radom te fotograferen?

Kisses,
Jentel 

10 reacties:

  1. Hele mooie foto's! Ja fotograferen is echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaa soms dan ben ik echt zo'n mood dat ik alleen nog maar zin heb om te fotograferen. En dan ontdek je dat je eigenlijk best mooie foto's in je tuin kunt maken haha. Je hebt prachtige plaatjes geschoten!<3
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauwie wat heb je mooie foto's gemaakt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige foto's, ze hebben een hele fijne herfstsfeer! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige foto's, wat is de herfst toch een mooi seizoen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige foto's meid! Ik geniet er elk moment van! Je staat in een tijdschrift (Samen Online)! Leuk om je te zien en te herkennen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige foto's meid! Ik geniet er elk moment van! Je staat in een tijdschrift (Samen Online)! Leuk om je te zien en te herkennen! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥