20141207

Kerst outfits

Hi! Echt waar ik zit al een tijdje in de kerstvirus, dit jaar heb ik er echt zoveel zin in. Echt gewoon opeens, vorige jaren had ik dat minder. Ik heb zin om lekker kerstkoekjes te bakken met mijn kleine broertje, kerstkaarten maken, koken, kerstboom opzetten, cadeautjes geven, het eten opeten hihi. Aaah kan niet wachten! En dan natuurlijk heb ook zin in om leuke kerstkleding te dragen en daarom ik paar kerstoutfits getekend. Het liefst ik wil ik ze alle drie in mijn kledingkast hebben!


En colletje vind ik wel iets wat bij de winter en dan natuurlijk bij de kerst passen, het ziet er netjes uit vind ik. En zwarte trui met een kleine col met een karamel kleurige lange jas en een super leuke rok met een chic printje, och i love it! 


Een jurk met een ruitjes print ook zo leuk! Het is echt een winterse patroon, vinden jullie ook niet? Als je chic wil voor de kerst is dit iets voor jou!


En een Noorse kersttrui vind ik zo leuk! Lekker voor als je kerst thuis viert met je familie, het zit lekker confortabel. Vooral als jullie een film gaan kijken, dat doen wij altijd. Je kan het dragen met een short, broek en ook rok zou super schattig staan. En ik heb ik nog van rendier oortjes bij getekend, ik zag het op mylifeaseva op youtube echt zo leuk! Het is casual maar staat super cute!


Hierboven nog de tekeningen in details. Welke outfit zou jou dragen voor kerst?

Kisses,
Jentel 

16 reacties:

  1. Ah je kan zo mooi tekenen! Vooral de eerste vind ik leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat kan je goed tekenen zeg! Ik wou dat ik kon!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat kan je mooi tekenen! Leuk dat je het zo hebt geïllustreerd. Leuke looks :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke tekeningen! De derde outfit is mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie tekeningen, ik zou de tweede dan gaan dragen!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie tekeningen! Vooral de tweede outfit vind ik heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie tekeningen! Ik vind ze allemaal wel leuk eigenlijk haha!
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat mooi getekend, het ziet er heel schattig uit! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. orgineel, dat je tekeningen hier van maakt en ze op je blog zet, dat heb ik nog niet eerder gezien erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je dit mooi gemaakt! Echt super tof. Ik zou voor nummer 2 gaan denk ik, maar ik vind ze allemaal erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow, je bent hier echt een talentje in. Super mooi getekend! Hou wel van je tekenstijl. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Aaah super leuk! Heel mooi getekent! Ik herkende de rendieroortjes van Eva meteen! Kijk je veel op haar account?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw! Je kan echt mooi tekenen en leuke outfits!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw, wat kan je mooi tekenen! En dan ook nog zulke outfits!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥