20150429

Took some photos

Ik fietste laats rond half 9, ongeveer wanneer de zon omlaag gaat en alles zo mooie gouden gloed heeft. Dan heb ik echt zo van: waarom heb ik niet mijn camera mee?! Ik wil foto's maken. Dus de volgende dag moest ik van mijzelf naar buiten gaan om foto's te gaan maken en ze zijn echt super mooi geworden. Ik heb foto's gemaakt bij een slootje bij ons in de buurt en nog van roze bloesem wat me echt moet denken aan de lente. Als ik dat dan zie heb ik gelijk zin om pastelkleurige kleding te dragen.

Och ik heb heerlijk vakantie, was ik wel aan toe na al die toetsen en repetitie's die ik van elke leraar voor de vakantie moest inhalen. Naja heerlijk, ik moet wel gewoon bijna elke dag werken :(. Doe ik ook wat nuttigs ipv hele dagen Netflix kijken, hahah we hebben sinds een paar dagen Netflix. Wat gaan jullie nog doen in de vakantie?

Kisses,
Jentel 

10 reacties:

  1. jaja, 'some photos', niet echt, ze zijn prachtig!!! Dusss 'some' vervangen door 'awesome' :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw hele mooie foto's! Ben gek op foto's maken :) Vooral met zulk licht!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's! Vooral de eerste foto met bloesem is echt gaaf!
    Ik ben lekker aan het leren deze vakantie, hierna examens :'(

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauww mooie foto's! en fijne vakantie Jentel :) ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaaa dat is zo mooi als de zon bijna ondergaat<3 En een hele fijne vakantie! :)
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh mooie foto's! Heerlijk zeg, vakantie. Ik heb volgende week pas vakantie en ga ook werken maar verdien je wel wat weer toch ;-) Geniet van de andere daagjes!

    xo Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige foto's! En wij hebben ook sinds kort Netflix, erg verslavend.. Haha XX

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtige foto's! vooral het licht is erg mooi uitgevallen! :)

    liefs ♥ (viralvogue.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtige foto's! vooral het licht is erg mooi uitgevallen! :)

    liefs ♥ (viralvogue.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥