20150510

Nieuwe hakken






Hi There! Ik was vrijdag met wat vrienden naar Rotterdam geweest om te shoppen, trouwens daar kan je echt goed shoppen! Natuurlijk ben ik niet met niks naar huis gegaan en heb wat leuke items gekocht, zoals deze mooie hakken van New Look. En ik vind deze babes echt zo mooi, met dat bruine leer dat super leuk staat onder zomerjurkjes/jumpsuits of gewoon een broek. Ze hebben een plateau waardoor ik net tien centimeter langer lijk, niet verkeerd voor een meisje die 1.55 is. Ik ben sowieso van plan om deze hakken vaak te dragen in de zomer!

Kisses,
Jentel 

4 reacties:

  1. Wauw ze zijn echt heel erg mooi! Ik kan helaas niet op hakken lopen, maar anders had ik ze ook wel gewild voor de zomer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, die vind ik echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauwie, je maakt zulke mooie foto's!! Ik ben wel benieuwd naar je editprogramma's en de lens die je gebruikt! Echt foto's om je vingers bij af te likken. Pretty!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥