20140224

1 dress, 4 outfits

Hi there! Laatst had ik geschreven dat ik combineren van kleding leuk vind. Vaak sta ik 's ochtends altijd een halfuur voor spiegel wat ik zo dragen. Jaja ik ben die iemand die haar kleren niet de avond ervoor neerlegd en dan de volgende dag helemaal moet opschieten. Vandaag ga ik laten zien hoe ik één jurk in kan combineren tot vier verschillend outfits.


  Outfit 1 - Simple
De eerste outfit is eigenlijk al de jurk zelf. Maar het nog iets extra's te geven heb ik een riempje eraan toegevoegd. Ik vind het gewoon net iets mooier met een riem, het accentueerd je taille, wat ik persoonlijk mooi vind. Ik denk dat ik deze outfit vaak in de lente ga dragen, door die bloemetje verlang ik al naar de lente!


Outfit 2 - Compfy
Ik heb het jurkje met een vestje een grijs vestje. Maar dat vond ik toch een beetje te saai. Dus ik heb het riempje van de outfit hiervoor bij gedaan. Het geeft een leuk effect, want van onderen gaat het een beetje golven. Een leuke outfit voor dagen dat je er wel leuk eruit wilt zien maar moet wel lekker comfortable zitten.


Outfit 3 - Warm and Cozy
Deze outfit heb ik het ook met een vestje/cardigan gecombineerd. Ik vind deze outfit gewoon lekker warm zitten echt voor een dagje thuis of als ik naar een vriendin ga.


Outfit 4 - Sweet little girl
En de laatste outfit! En dit is ook mijn favoriet! Ik heb met een rokje gecombineerd, dit geeft een mooi contrast vind ik. Een riempje toegevoegd omdat het toch net ietsjes leuker staat. Ik vind deze outfit echt super leuk, schattig en lief. 

Er zijn natuurlijk nog honderde ideeën om deze jurk te combineren. Zoals een spijkerjack of een lerenjack. Of wat ook leuk is een cropped sweater. Laat mij weten wat jullie favoriet is!

Kisses,
Jentel 

4 reacties:

  1. Wat een mooie outfits! Dat jurkje is zo mooi. Outfit 2 is mijn favoriet! :) liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die met de skater skirt is zo leuk! Superschattig jurkje. :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke combinaties! De laatste outfit is mijn favoriet :) liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, ik ben precies hetzelfde als jou volgens mij. Ik sta ook altijd in de ochtend vet lang na te denken wat ik aan ga doen om vervolgens weer te laat te komen. Maar super leuk gedaan! Ik vind vooral de laatste outfit het leukst!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥