20140213

Weekendje Den Haag


Hi Lovies! Alweer een tijdje weg geweest! Maar ik ben weer terug! Yahh! Vorige weekend had ik iets heel leuks meegemaakt, ik ging namelijk naar Den Haag een weeked + vrijdag. Had lekker vrij van school, moest toen wel even mijn vriendinnen jarloers maken haha. Ik ging in Den Haag optreden andere groepen ook en we kregen ook workshops.

Vrijdag ochtend gingen we met de trein naar Den Haag. We kamen aan in het Spui theather we moesten dansen voor een soort clip dat was wel leuk, lekker improviseren en daarna naar onze hostel. We zatten met onze groep in een kamer, dat was echt heel gezellig. We kwamen Sinerjey van SYTYCD en natuurlijk moesten we een fotootje schieten. We kregen in de avond een grimm workshop, voor de mensen die dat niet weten, dat is gewoon hoe je je poduim make-up het beste opdoet zodat dat het beter eruit ziet in de lichten. Aan het einde van de avond gingen we lekker naar onze hostel.



De volgende dag hadden we twee workshop modern en hiphop. Hiphop was wel leuk om een keertje te doen, maar of het er ook goed uitziet. Daarna gingen we opwarmen en hadden de generale. Ed Wubbe kwam kijken en na de generale gingen we nog op de foto (Ed Wubbe had de dans gemaakt met Annemarie). In de avond hadden we onze eerste optreden voor het optreden had ik nog even met Sinerjey gepraat over dansen enz. En we gingen met onze groep nog selfie's maken met hem haha. En het optreden ging echt super! Wij waren de jongste van de groepen de rest waren ongeveer rond de 18/20 jaar. Kwam ook zo'n man na de voorstelling naar ons toe: "Oh jullie zijn de guppies" Haha guppies. Veder allemaal echt leuke reacties gekregen!

Zondag de laatste dag. We zaten allemaal zovan oh nee dit is alweer de laatste dag, straks zien we we elkaar niet meer. In de middag hadden we onze optreden en dat was ons weekendje in Den Haag. Het was echt een super ervaring! Kwam bekende mensen tegen Sinerjey, Michel, Minhee. Nieuwe mensen ontmoet. Een weekend om nooit te vergeten!

Kisses,
Jentel 

3 reacties:

  1. Ooh leuke foto's, ziet er erg gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah wat ziet het er gezellig uit, en wat tof dat je allemaal bekende mensen bent tegengekomen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat klinkt als een erg leuke dag! Je ziet er trouwens echt prachtig uit in die blauwe jurk!

    ablogbyilah.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥