20140217

Things that make me happy/smile


Hoi hoi! Heb de maandag alweer overleefd hoor mensen! Lekker een lang dagje vanaf het eerste uur tot het negende. Maar dan plus dansen. Heb wel super veel toesten maar dat hou mij niet tegen om jullie te schrijven. Ik heb weer motivatie en inspiratie gevonden om weer volop te bloggen! Ik denk dat dit wel vaker kan voorkomen dat ik soms gewoon een weekje rust nodig heb. Maar ik hoop niet te vaak. Ik heb vandaag een post over wat mij blij maakt of mij een glimlach geeft. Kijk maar snel mee!

Een compliment krijgen. Het is altijd leuk om een compliment te geven. Daarom vind ik het ook belangrijk dat ik ook vaker andere mensen een compliment geef, om hen een glimlach te geven. 'be the reason that somone smiles today'

Dansen/optreden. Dansen is toch mijn passie, en dat maakt mij natuurlijk al aan het glimlachen. Maar het een optreden geeft mij altijd zo'n geweldig gevoel. Zovan ik laat zien wat ik allemaal kan en dat maakt me glimlachen



Een film kijken met een 'happy end'. Ik ben echt dat soort meisjes dat alleen van films houd met een 'happy end'. Vooral van die Disney films dat die princessen dan uiteindelijk hun prins hebben gevonden. Trouwens hebben jullie de film Frozen al gezien? Het is echt een super leuke film, zeker een kijkje waard!

Eten. Wie maakt eten nou niet blij? Nou ja alleen als het geen lekker eten is. Ik weet eigenlijk niet waarom eten mij blij maakt. Maar iedergeval het maakt mij blij!

Vrienden en famillie zijn de belangrijkste mensen in je leven . Je kan altijd met ze lachen, ze zorgen voor je, willen het beste voor je. Ik ben altijd blij als ik omringd ben met deze mensen.


Mijn flappy record halen. Haha jaa ik speel het ook hoor. Ik ben echt niet verslaafd hoor, maar als ik mijn record haal dan spring wel even een gat in de lucht hoor.

Het bloggen maakt mij ook blij. Een heel goed stuk schrijven, dan plubliceren. En dat kijk je zo naar je blog en dan ben je er echt gewoon trots op, om zo maar te zeggen. Of een nieuwe layout maakt mij ook intens gelukkig.

Oude bladzijdes van mijn dagboek lezen. Ik schrijf al een paar jaar in een dagboek omdat ik gewoon heel veel wil onthouden van mijn leven. En dan mijn oude paginas terug te lezen is echt super leuk. En dan zie je ook echt dat je in een jaar of ee paar jaar zo bent verandert. Dat is zo leuk om terug te lezen

Een afgetekende 'kustwerk'. Vroeger tekenende ik heel veel. Als ik niets te doen had of ik lekker alleen was ging ik tekenen. Maar soms mis ik dat en als ik weer een tekening gemaakt hebt. Geeft mij dat een glimlach.


Nieuwe kleding kopen. Ja daar word elk meisje wel blij van! Het leukste vind ik nog wel het combineren. Vaak zit ik 's ochtends een half uur voor de spiegel welke de beste combinatie, hahah girly things.

En natuurlijk als laatste jullie! Ik word altijd blij van de reacties en het gewoon al kijken op mijn blog!

Er zijn zoveel redenen waarover je kan blij kan worden! Ik kon er wel honderden dingen schrijven waarvan ik blij van word. 'A smile is the best make-up what a girl can wear'

Laat mij ook weten waarvan jij blij van wordt!

Kisses,
Jentel 

6 reacties:

  1. Oh wat een fijn artikel <3 Ik moest lachen over het Flappy Bird record halen haha :) Klein dingetje: In de laatste zin is word met dt! :)
    Ik word bij van eten (oh my, no life haha), kleedgeld, reizen en film kijken met Chris Hemsworth erin :)

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke dingen maken je blij!! zou ik ook zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk om te lezen en veel dingen zijn erg herkenbaar.! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk lijstje zeg, en inderdaad tekenen, en nieuwe kleding kopen maken mij ook blij! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Awh super leuk! Ik vind de foto's super mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥