20140924

Autumn coats

Ja ja de herfst zit er al een beetje aan te komen. Ben ik de enige die er super veel zin in heb in de herfst?! Lekker onze warme truien uit onze kast halen, bijna altijd lekker conforabel in je kleren *autumnfeeling*. Maar vandaag heb ik het over jassen en vooral van die lange jassen zijn er in deze herfst. Ik ben de laatste tijd aan het zoeken om een leuke jas te vinden. In deze collage heb ik mijn favoriete gezet die ik graag wou willen hebben, kon het maar *zucht*.


Ik ben nooit echt fan van bontachtige jassen maar deze vond ik wel leuk. Ik zou hem wel een keertje willen dragen voor een dagje. Nog zonnebrilletje erbij, dan ben ik echt zo'n diva haha.
De middenste jas heb ik al een keertje gepast bij de H&M. Hij is echt zo leuk omdat hij van die poefjes aan de zijkant heeft, maakt die het schattig maar ook chic. Hij is wel aan de lange kant voor mij.
Deze jas vond ik zo leuk omdat hij van die leren armen heeft en de stof van het midden ziet er leuk uit. Ben benieuwd of hij wel warm genoeg is voor de winter.
Haha weer een grijze jas, maar grijs vind ik wel mooi in de winter. En deze grijs vind ik wel leuk omdat wit en zwart doorelkaar zijn geweven.
En als laatste deze schattige pastelkleurige jas, pastel is ook in deze herfst/winter. Volgensmij staat die echt super leuk als je in de sneeuw staat, hopelijk kom er wel sneeuw dit jaar hierzoo, pleaseee!
Dit waren mijn favoriete herfst jassen, wat is jouw favoriet? En heb jij al een jas gevonden voor de herfst/winter?
Kisses,
Jentel


9 reacties:

  1. Aah ik hoop ook zo dat er weer sneeuw komt deze winter! De roze jas vind ik het mooiste!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De middelste jas is mijn favoriet! Ik hoop ook dat er dit jaar sneeuw komt! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind de roze jas mooi! Oh, wat zou sneeuw leuk zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zijn mooie jassen! Ik heb zelf een zwarte van de Only, ben er erg blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Linksboven en rechtsonder vind ik wel tof! Ik heb nog een parka van vorig jaar die ik dit jaar weer draag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Allemaal heel leuk, ik wil heel graag een pastelroze of pastelblauwe jas:)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt het type jassen die ik graag aan mijn collectie zou willen voegen. <3 De pastelroze is een favoriet van me!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke jassen! Ik heb net een nieuwe herfst/winter jas. Een mooie lichtbruine en ik kan niet wachten om hem te kunnen dragen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhh die in het midden, linksonder en rechtsonder zou ik heeeel graag willen hebben haha :-D

    ♥ Saskia
    formerparades.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥