20140914

High Tea'en


Gisteren ben ik gaan high tea'en met Aagje en Julia. Vorig jaar hebben we daar ook gegeten en het was zo lekker, dus het was wel waard om terug te gaan. We hebben gegeten bij Honey Pie, zo'n schattig, meisjes-achtige soort van cafeetje is het. Als je ooit in Middelbrug ben raad ik echt aan om daar eens een kopje thee te drinken met een lekkere stuk taart of misschien lekker te gaan high tea'en. En natuurlijk heb ik ook wat foto's gemaakt.


But first .... meet Aagje en Julia. Mijn blonde vriendinnetjes.





Het drinken was ook echt super lekker! Ik had zelf een ijscappuccino, Aagje een smoothie en Julia pink limonade. Oh pink limonade is zo lekker!




Wat hebben jullie dit weekend gedaan? Of gaan nog doen?

Kisses,
Jentel 

6 reacties:

  1. Oooh ja dit raadde je me nog aan! :D.
    Ziet er zo lekker uit ♥ gezellig ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er zo schattig en lekker uit! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh wat ziet het er leuk en zoo lekker uit! Die eerste foto is heel leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke (en lekkere..) foto's! Die eerste foto is zo lief haha :) High tea is altijd leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er hartstikke gezellig en lekker uit allemaal! Ik hou van high tea :)

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥