20141007

How to make it cozy #autumn

Hi, ik heb al een paar weekjes niet meer geblogt, komt omdat ik het best wel druk heb met school en in het weekend dans ik weer. Want ik doe dit jaar mee om samen te werken met Isabelle Beerneart, omg zo gaaf. Ik had weer auditie gedaan, vorig jaar was het met Scapino Ballet, en ik was door. Maarja, ik wil het wel graag weer oppakken, want dan lees ik andere blogs en dan heb ik soort van schuld gevoel dat ik eigenlijk mijn blog verwaarloos.
Maar ik ga het vandaag hebben over de herfst. Herfst is echt een van mijn favoriete seizoenen van het jaar, ik kan niet kiezen tussen herfst en zomer, haha. Want de laatste twee dagen is het echt van die typische herfst dagen, met alleen maar regen. Ja, dat is herfst hier in Nederland, regen, regen en nog eens regen. Als ik aan herfst denk, denk ik aan het gezellig en knus maken, vooral 's avonds. Daarom heb ik wat tips om het gezellig te maken deze herfst!








Ik heb een paar herfstachtige foto's gemaakt, vooral de eerste vind ik echt een leuke herfstfoto. Maarjaa hoe maak je het nou lekker gezellig in de herfst. Ik vind het altijd gezellig om thee te drinken 's avonds.Lekker met mijn familie of gewoon in mijn eentje is gewoon harstikke gezellig met een dekentje over me heen of onder de dekens van mijn bedje. Heel veeel truien dragen en sjaals dragen! Eindelijk kunnen we wat comfortabele kleding dragen, dan helemaal zorgen te maken of je rokje niet perongeluk te hoog zit of je shortje. En lekkere warmen kousen dragen vind ik ook fijn, Lekker onder mijn joggingsbroek.Je moet je voetjes wel lekker warm houden met favoriete of gekke sloffen. En als decoratie om je kamer of huis wat gezelliger te maken. Herfstspulletjes zoals kastanjes, eikenootjes of blaadjes. Ik steel ze soms stiekem van mijn kleine broertje, hij vind het zoeken altijd zo leuk. En wat ik echt elke avond aan heb staan, zijn mijn kerstlichtjes. Ik kan er echt niet meer zonder, zo gezellig en knus. Ik heb ook laatst een paar kaarsen gekocht, heerlijke geurkaarsen, oehh appel-kannel is echt zo lekker en hartstikke goedkoop bij de Action. Ook veel films en boeken.

Wat vind jij zo gezellig aan de herfst?

Kisses,
Jentel

7 reacties:

  1. je maakt altijd zulke mooie foto's! Wauw! Ik vind vooral warme chocolade melk en appeltaarten bakken zo leuk aan de herfst. :)

    Liefs
    Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aah ik vind de herfst zo fijn :) Ik probeer hem ook echt in mijn kamer te stoppen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk artikel :)! En met erg mooie foto's. Wat enorm gaaf dat je mag dansen bij Isabelle!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zelf gemaakt? Ziet er goed uit!

    Liefs,
    www.loisblog.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw je maakt echt prachtige foto's! En omg super gaaf dat je meedoet zodat je mag samenwerken met isabelle beerneart!!
    Xxx Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuke post! erg Weheartitachtig ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥