20140828

Sprookjesbos


Hi! Gisteravond ben ik naar het bos geweest met mijn vriendin Nanne om outfit foto's te maken. En wauw wat zijn ze mooi gelukt, al zeg ik het zelf. Het licht dat er nog prachtig door de bomen komt. Echt zo'n sprookjes achtige sfeer, iemand zei zovan het moet me aan roodkapje denken. Dit was voor het eerst dat ik foto's maakte in het bos, waarom heb ik dat nog niet eerder gedaan?! In deze outfit heb ik ook nog wat nieuwe kleertjes van Amsterdam. Ik vind deze outfit zo leuk bij elkaar passen het geeft een soort van herfstachtig effect, vooral met de achtergrond. Gelukkig was het lekker weer die dag, geen regen. 




Mijn haar had ik ingevlochten aan beide zijden en vast gemaakt met een zijknot. Dit ga ik echt vaker dragen dit schooljaar!



Trui Forever 21 | Ketting Zinzi | Rokje Forever 21 | laarzen H&M

En nog foto's gemaakt met mijn lieve fotograaf!

Kisses,
Jentel 

16 reacties:

  1. Wow!! Prachtige foto's! Je outfit vind ik ook heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben je prachtig! Je haar zit ook zo leuk, moooi! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooie foto's, die eerste is heel erg leuk! Inderdaad echt een sprookjesachtige sfeer! Leuke outfit ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah hele mooie foto's, super leuke outfit ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De foto's zijn echt heel erg goed gelukt en dat rode rokje staat je leuk!! X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooie foto's & leuke outfit! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind de foto’s echt super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. in één woord: PRACHTIG! xo
    P.S. Doe jij al mee met mijn give-away?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super mooie foto's, en toffe outfit<3

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw wat een prachtige foto's zeg! En je haar zit ook heel mooi, het totaalplaatje is gewoon perfect<3
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige foto's! De locatie alleen al!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw! Ik geef je gelijk, het zijn prachtige foto's, evenals je outfit :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super gave foto's, ik vind de sfeer prachtig vastgelegd!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je foto's zijn echt prachtig!
    Xxx Sarah

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥