20150331

Weekje skiën in Oostenrijk


Hi Hi! Daar ben ik weer na een tijdje weg geweest. Ik was namelijk met school een weekje naar Oostenrijk om te skiën. Haha en ik kon ook nog niet skiën, dus dat was wel spannend. Maar was echt een top weekje! Heel veel geskied dûh ofcourse en ik kan het ook een beetje, ben ook bruiner geworden, nu zie zo'n bril afdruk in mijn gezicht hahah. 




Vorig week vrijdag gingen we weg met de bus richting Oostenrijk. 14 uur lang in de bus gezeten, wow dat duurde echt zo lang, dan dacht je echt oh zal wel een uur voorbij zijn maar nee hoor nog maar een kwartier. Eindelijk kwamen in de avond aan in net dorpje waar we overnachten. Wij zaten in een heel schattig echt Oostenrijks huisje, super schattige bedjes en een heel mooi uitzicht. De volgende morgen had ik al gelijk mijn camera erbij gepakt om foto's te maken!



De eerste vijf dagen hadden we les van een skileraar. En de laatste twee dagen mochten vrij skiën in het gebied. Elke dag om half 7 opstaan, dat was wel vervelen want na een paar dagen raak je gewoon zo vermoeid. Jammer genoeg was het maar twee dagen echt lekker weer en de rest een beetje bagger en laatste twee dagen echt sneeuw dat gewoon pijn deed in je gezicht. Toen zaten we gewoon lekker te ezelen in het berghut. Maar het uitzicht is echt zo mooi boven, heel mooi wit door al het sneeuw, de bergen en de bomen als een mooi wit sneeuwlaagje hebben.





Echt waar wintersport is echt zo leuk! Je hebt gewoon iets leuks om te doen de hele dag, je hebt prachtig uitzicht en je kan zelfs bruin worden in de sneeuw! Hebben jullie al eens geskied?

Kisses,
Jentel 

3 reacties:

  1. Wauw wat een prachtige foto's! Je hebt echt een topweekje gehad haha<3 Inderdaad wel vermoeiend zo vroeg uit bed!
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er heerlijk uit! Mooie foto's heb je ook gemaakt:) X Laura www.mixtfashion.com

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥