20150308

Uitwaaien op het strand


Een voordeel is toch als je in Zeeland woont dat het strand hartstikke dichtbij is. Het is maar tien minuutjes fietsten vanaf mij huis. Erg fijn als de dagen steeds warmer worden en de zon meer gaat schijnen *lentekriebels*. Gister ben ik nog met mijn vriendje naar het strand geweest, eventjes gewandeld en nog foto's gemaakt! En lekker weer was het, ook bij jullie?




 Ik verlang de laatste weken echt heel erg naar de zomer, hebben jullie dat ook? Gewoon dat je lekker kan zonnen op het strand een kleurtje krijgen, zomerse zwierige kleding dragen, heeel veeel ijsjes eten *droomt nog even veder*.



Nog een fotootje samen maken 

 

Geniet nog van je zondag!

Kisses,
Jentel 

9 reacties:

  1. Wat een heerlijke foto's! En ja, ik verlang ook enorm naar de zomer. Van die zonnestralen word ik echt stukken vrolijker!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is die playsuit leuk! (het is een playsuit toch?) en echt hele mooie foto's, die met je vriendje is lief! Ik kan ook niet wachten tot de zomer, maar ik vind het wel jammer dat we waarschijnlijk niet naar Vlissingen gaan dit jaar! Het is namelijk zo fijn aan het strand. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige foto's heb je gemaakt! Ik verlang ookal weer helemaal naar de zomer, het lekkere warme weer, de leuke zomerkleding en inderdaad de ijsjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is zo leuk dat je zo dicht bij het strand woont! En wat een leuke outfit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ahhh... Ik wou dat ik zo dichtbij het strand woonde, superleuk! En wat een leuk jumpsuit, leuke outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat lijkt me zo heerlijk om zo dicht bij het strand te wonen. Zoals altijd weer gorgeous foto's Jentel:) En zo lief dat je vriendje ze altijd voor je maakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, hele leuke outfit en mooie foto's! Je blog is echt super! X Minale
    http://minaleme.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, heerlijke foto's en je bent echt een prachtige meid! Xx

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥