20130401

First day of my 30-days challenge !

Als eerste iedereen nog een fijn Pasen!! Sorry sorry was het helemaal vergeten, maar het is nog Pasen hoor! Vandaag is het 2e paasdag, 1 april de dag van de grappen, maar ook de eerste dag van mij 30-days challenge! Wiehoee heb er echt zin in! Ik hoop echt dat ik elke dag kan posten, jaa moet wel!


Gisteren heb ik een heerlijke paasontbijt gehad, en in de middag nog naar de paasmarkt geweest, jammer niks gekocht het was zo koud en het ging zelf sneeuwen :(. En 's avonds ben ik bij me vriendin wezen logeren en nog een vriendin van haar. Het was super gezellig! En vandaag lekker niks doen, misschien nog alvast schrijven voor de andere dagen. Ieder geval ik heb heb geen planning vandaag kan gewoon lekker alles doen wat ik wil! Heb jullie gisteren nog iets leuks gedaan met Pasen of gaan jullie vandaag nog iets doen?

kisses, jentel

1 reacties:

  1. Fijne pasen meid, je hebt trouwens een erg leuke header!
    Wat heb jij een leuke blog, ik ben je meteen gaan volgen met bloglovin. Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥