20130405

My favourites of Forever 21

Yeahh het is alweer weekend! Maar zo'n gevoel heb ik nog niet, ben deze week maar 3 daagjes naar school geweest. Owhjaa, ik ga over 8 dagen naar Justin Bieber! OMG wat heb ik daar zin in! Hahah dat moest ik jullie gewoon vertellen :). Vandaag ga mijn favourites laten zien van forever21.com. I'm in lovee with that. Ze hebben echt super leuke kleding, en natuurlijk moest ik dat aan jullie zien.

Bottoms

Dresses

Tops

Outwear

P.s. Hii willen jullie naar deze site gaan : http://nl.gosupermodel.com/campaign/Originails/
Mijn vriendin doet mee aan een wedstrijd, willen jullie op haar stemmen?
Je moet haar wel eerst opzoek: Julia Dekker Zeeland

kisses, jentel

4 reacties:

  1. Ik houd van die winkel, zulke leuke dingen hebben ze! Ik vind die top linksboven geweldig!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh, daar zitten super leuke dingen tussen zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha, ik heb vandaag precies zo'n zwart-wit gestreept shirt aan!

    x

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥