20130404

Lookbook looks

Vandaag niets echt bijzonders gedaan, gewoon naar school en natuurlijk gedanst! Vandaag op de 4e dag van mij challenge laat ik lookbook looks zien, dat doe ik de laatste tijd wel vaker, eerst deed ik het elke maand, nu komt dat een beetje terug. Ik vind hetzelf super leuk om op lookbook te kijken, ik kan wel uren kijken naar super leuke outfits! Hier heb ik mijn favoriete outfits:













Er zitten al wat zomerse/ lente looks tussen, die geven mij echt een lentefeeling. Dan heb ik zin om lekker veel zomerkleding te gaan shoppen! Ik vind zelf zomerse looks veel leuker dan in de winterlooks. Wat ik heel veel zag op lookbook, de zwartwit look. Heel veel outfits waren alleen zwartwit, ik vind het zelf soms een beetje saai voor in de lente. Als ik aan de lente denk ik aan zachte kleuren, en natuurlijk zag ik weer de pastelkleuren weer terug. En leer is er nog steeds een trend, ik heb zelf een leren bodywarmer, daar ben ik echt verliefd op! Bij de H&M is ook veel jasjes van leer, ik wil er zelf ook graag één!

kisses, jentel

3 reacties:

  1. Leuke inspiratie, ik vind vooral de look met dat rode blazertje leuk! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke inspiratie!
    De looks van Henar & Wioletta vind ik het leukst!
    Vooral Wioletta heeft echt zo'n leuke stijl :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke outfits! De eerste en de voorlaatste vind ik 't leuktst. :) xoxo

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥