20130403

Shoplog // Ketting en nagellakjes

Pff vandaag weer naar school geweest, gelukkig maar een kort dagje tot het 5e. En nog 2 uur uitval omdat we een voorstelling hadden =D. Gisteren was ik nog naar de stad geweest. Ik zou nog een shoplogje laten zien wat ik jullie had beloofd! Dus dat ik doen voor me 3e dag of my challenge En ik heb ik heb betere foto's ben echt zo blij!


Ik ging gisteren naar de stad, en had mezelf beloofd om niks te kopen, maar heb het toch gedaan. Ik ben naar de Kijkshop geweest, daar hebben soms echt van die leuke kettingen en armbanden en nog eens heel goedkoop. En ik ben nog naar de Kruitvat geweest en daar heb ik deze leuke nagellakjes gekocht!


De ketting vind ik echt super leuk! De roosjes vind ik zo schattig, hihi. Ik weet nog niet met wat ik het ga dragen maar er komt zeker weten een outfitje hierover! De ketting kostte 4,25 bij de Kijkshop
En de twee nagellakjes, daar ben ik zo blij om. Ik was zelf al opzoek naar de een mintgroene kleurtje, deze lijkt er wel op. En nog een koraal achtig kleurtje, daar ben ik echt helemaal verliefd op. Nagellak Essence per stuk: 1,69 bij de Kruitvat


kisses, jentel

4 reacties:

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥