20130723

Mijn 'creaties' in mijn oude schoolschriften

De hittegolf in Nederland is er hoor! Ik zit hier met dit warme weer binnen om jullie nog even te schrijven. Vorige jaar en dit jaar maakte ik echt veel tekeningen in me schriften en vooral in me wiskunde schrift en frans schrift. Tekeningen vooral over fashion en beauty. Somige tekeningen vind ik zelf echt nog leuk. De tekeningen zijn geinspireert van Hester van Hezzies.nl. De meeste tekeningen zijn vorig jaar gemaakt Kijk maar snel mee:




Dit waren mijn 'creaties'. Hahah het is wel leuk om dat nog terug te zien. En wat vinden jullie ervan?

Kisses from Jentel 

3 reacties:

  1. Leuke tekeningen, en superleuk om dat terug te zien! Misschien moet k ook maar eens mijn oude schriften door gaan spitten haha!

    ♥ Saskia

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥