20130726

My life in pictures - July

Voordat ik morgen na de camping ga laat ik nog even 'My life in pictures' zien. Ik ga sowieso nog foto's maken op de camping, maar dat word wel met mijn blackberry. Jajaa ik loop een beetje achter. Maar ik ben van plan om na de vakantie een nieuwe mobiel te kopen, waarschijnlijk een samsung.  Ik heb heel veel beleefd deze maand. Ik was jarig, kermis was er ook, vuurwerk, en nog veel meer. Kijk maar mee:


In het strandhuisje het uitzicht vanaf mij bed

Happy birtday selfiee :)

Nagellak van m'n vriendinnetjes gekregen effe testen

On the beach bitchezz  ^^

Op mijn verjaardag naar het strand met me familie en mijn vriendinnetje Julia

Even een genieten! Yummie!

Op de kermis in de achtbaan, here we go!

Vuurwerk bij de kermis, dat ik elk jaar. Het was echt mooi!

moest effe foto maken op de kermis :)

De kermis in de avond, super gaaf met al die lichtjes

2 nieuwe jurkjes gekocht bij de H&M, ik ben er zo blij mee!


Even mijn weheartit checken

Twee keer in deze maand cupcakes gebakken, ben een beetje verslaafd aan cupcakes bakken

Nog een verslaafing tijdschriften vooral in de zomer!

Het beertje van de voorkant van mij  nieuwe agenda nagetekend, zo schattig

I love watermeloen!  <3 <3

Kisses from Jentel 

6 reacties:

  1. Ik moest even lachen om je jurkjes foto op de wc pot haha! De foto op het strand is trouwens erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's en inderdaad echt mooie jurkjes! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankje voor je reactie op mijn foto's, die van jou zijn ook erg leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nu heb ik zin in watermeloen. Leuke jurkjes trouwens. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥