20130724

Music of the moment


Alvast een medeling voor jullie vanaf zaterdag kan ik een tijdje niet meer bloggen. Omdat ik een weekje met mijn oma en opa naar een camping ga. En dat doen we eigenlijk elk jaar. Dusjaa dat wou ik gewoon alvast zeggen. Maar nu even over de post hebben, ik heb weer een Music of the moment voor jullie! Waarbij ik mijn favoriete liedje laat zien van dit moment. En welke liedjes vinden jullie leuk?

Justin Bieber - You want me

Zoals jullie weten ben ik een fan Justin Bieber. En ik vind dit zo'n leuk liedje! De opbouw van dit liedje lijkt heel veel op de opbouw van de liedjes van Justin Timberlake, dat is mijn mening. 

Justin Timberlake - Suit and Tie ft. Jay-Z

En daar hebben we de andere Justin, maar Justin Timberlake. Dit liedje is al een tijdje al bekend. Maar wat hou ik van dit liedje! Ik hou echt van dat soort old jazz liedjes met die leuke microfoon, haha.

Naughty Boy - La la la ft. Sam Smith

Zo'n liedje dat in je hoofd blijft zitten, la la la la la. Het is echt een vrolijk zomer liedje! Hahah mijn vriendinnen hadden een super leuk grappig dansje op verzonnen.

Major Lazer - Watch out for this

En dit liedje kennen jullie vast wel! Gewoon een lekker nummer om lekker om op de dansen. Dit is echt de zomerliedje van 2013 vind ik.

Kisses from Jentel 

4 reacties:

  1. Heerlijk die zomerliedjes, met een leuk zomerliedje ben ik altijd meteen in de stemming haha. Veel plezier op de camping, ik hoop dat het lekker weer is! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke liedjes! Veel plezier op de camping :)
    xxRoos

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha da zijn ook mij leuke liedjes!
    love, diya

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥