20130721

Outfit // feel like a little girl

Wauw wat een weertje was het vandaag . Poefpoef het was echt warm! Ik ging alsnog me verjaardag vieren met me familie op het strand. Nouja niet heel mijn familie, heel veel zij op vakantie :(. Dus voor mijn verjaardag zijn mijn moeder en ik na de stad geweest. En we kwamen thuis met twee jurkjes. Dit jurkje dat je strakjes ziet. En de andere jurk komt nog outfit over, het is echt een zwarte avond jurk. Ik heb weer een outfit geplaats, maar deze moest ik gewoon aan jullie zien!







Jurkje: H&M - Sandalen: Primark

Voor mijn lengte en dat is van mijzelf best wel smal ben, is echt moeilijk om jurkjes te vinden of andere kleding. Dan zie ik een super leuke short maar dan pas ik het broekje gewoon helemaal niet. Dit jurkje komt van de H&M de kinderafdeling. Mensen raden me dat aan, omdat er soms echt leuke kleren tussen. En toen kwam ik dit leuke girly jurkje tegen! En het leuke is dat het een ombre effect heeft van wit naar roze. Gecombineerd met mij sandalen met bloemetjes van de Primark. En ik moest er gewoon weer rode lippen bij doen, als je me blog al een tijdje leest dan weet je dat ik van rode lippen hou. En een donutknot in, maakt deze outfit helemaal af.

Kisses from Jentel 

5 reacties:

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥