20140125

Favorieten van H&M


Hi There! Ik heb eigen helemaal geen tijd om te bloggen, moet nog zoo veel leren. Maar ik had gewoon er weer zin in! Ik vind het altijd leuk om op bijvoorbeeld op H&M kleding items te bekijken. En dan een collage maken van mijn favoriete items.

Gebreide trui. Ik vind die moster gele kleur zo mooi. Want ik weet dat die kleur me goed staat. En ik kan altijd wel een basic trui bij in mijn kledingkast. Het is gewoon een simple trui met een vakje. Ik had hem ookal gezien in de catalogus.
Set van 10 ringen. Ik wil graag meer ringen dragen wat ik geloof ik al meerdere keren heb gezegd. En ik zag deze staan. Het echt van die schattige ringetjes. En het patroon wat erop staat vind ik echt super gaaf!
Fijngebreide trui. Ik vind de leren mouwen van deze trui zo gaaf. Ik vind het altijd wel leuk als er leren details zijn. En het is een best wel lange trui, dus lekker om thuis aan te doen.
Enkellaarzen. Ik zag deze staan en ik dacht deze laarsjes moet ik hebben. Ik denk dat ze wel onder heel veel dingen passen. Ja ik ben de laatste tijd meer bezig met een beetje basic kleding en schoenen.
Sweattop. Eigenlijk toen ik deze top zag dacht ik meteen aan dansen. Want volgensmij zit die erg lekker om in te bewegen. Maar om gewoon te dragen is die ook gewoon leuk. En hij maar 9,95, lekker goedkoop! Daar word ik nou blij van!
Geruite blouse. Ik ben al een tijdje opzoek naar een geruite blouse. Ik zit te denken of deze kleuren mij wel staan. Ik wil gewoon als een beetje basic een geruite blousje in mijn kledingkast hebben
Broek van imitatieleer. Ik heb geen zwarte broeken in mijn kledingkast, wat wel erg handig zou zijn. Maar als ik een zwarte broek ga kopen wil ik wel graag een leren hebben. Ik vind het mooi dat de broek dan mooi glanst.

Laat me weten in de reacties wat jij echt nog nodig hebt in je kledingkast!

Kisses,
Jentel 

10 reacties:

  1. je hebt mooie favorieten uitgekozen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kledingstukken! Die mosterdgele trui is echt mooi <3 Ik wil echt graag een zwarte skaterskirt. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke favorieten, ik herken jouw stijl er best wel in, haha.
    xxRoos

    BeantwoordenVerwijderen
  4. goed uitgekozen!
    groetjes en check onze blog?
    http://www.we-heart-fashion.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk! Dat korte grijze truitje is zo leuk! Vooral als je hem op een rokje draagt:)
    Liefs,x

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥