20141230

Bye byee 2014, Hello 2015


Wacht wat?! Het jaar is echt alweer zo floep voorbij gegaan. In 365 dagen kan er zoveel dingen gebeurt zijn, nouja nu 363 eigenlijk. Daarom laat ik een paar hoogte punten zien van mijn oh zo interessante leven, ha! Ik ben heel erg blij met het jaar 2014 hoe het is gelopen, nieuwe gezellig mensen ontmoet, op vakantie gegaan en nog veel  meer dingen. Hoe was jouw jaar eigenlijk? Laat het me weten!


Ohjaa in Den Haag optreden, wauw wat was een geweldige ervaring! Super groot podium, dus niet altijd dat gedoe van ja je moet groot bewegen maar daar is eigenlijk geen ruimte voor, #dancersproblems. In het theater waar super veel mensen die konden kijken, dus als je aan het dansen was kreeg je daar adrenaline van. En er waren allemaal bekende choreografen wat super vet was! Echt een weekend om nooit te vergeten!

Ah weer over dansen. Ik en mijn vriendin hadden ons opgeven voor Kunstebende. We hebben 3 maanden erna toe gewerkt om zelf een dans te maken. En daar ben ik echt super trots op, want ook al zeg ik het zelf het is een super gave dans geworden. We zijn 2e geworden in categorie dans van Zeeland.

Vakantie in Italië, iets wat op mijn before i die list stond, dus dat kan ik ook aanvinken. En het was echt prachtig! Ik heb super mooie foto's kunnen maken en lekker kunnen genieten met mijn famillie van het uitzicht en het eten natuurlijk. Ik zal je vertellen de pizza's daar zijn echt 10 keer zoveel lekkerder dan hierzo, daarom hebben we ook bijna elke dag pizza gegeten.

Ook niet te vergeten mijn blog bestond dit jaar 2 jaar, wauw ik blog al twee jaar. Hoe heb ik dit volgehouden eigenlijk? Nee, ik vind het echt super leuk om te doen en ik ben echt altijd blij als ik iets op mijn blog plaats. Ik heb ook de 100 followers bereikt, wat jullie misschien nog niet wisten. Ik ben er zelf super blij mee!


Dit jaar heb ik ook voor het eerst een andere blogger ontmoet. Luna van Lunalovelyworld.nl, check haar blog even echt super leuke blog om te lezen! Het was super gezellig en we hebben tosti's gegeten en gekletst zoals meiden dat altijd doen, you know.

De Colour Run! Dat was zwaar, als je bijna nooit hardloop maar wel het wou doen en het maar eigenlijk 3 keer hebt gedaan. Maar wel gaaf om lekker vies te worden met allemaal kleurtjes op je. Volgend jaar wil ik zeker weer meedoen!

Wat ben ik super blij dat ik eindelijk een nieuwe camera kon kopen! De Canon EOS 1200D. Ben echt zo blij mee, nu ziet mijn blog professioneler uit met de betere kwaliteit foto's. En ik vind fotograferen ook steeds leuker worden, je blijft er maar steeds mee spelen, later met nieuwe lenzen enzovoort.

Milaan darling, Milaan. Ken jullie dat zinnetje van de tekenfilm The incredibels, vroeger vond ik dat zo spannende film. Hebben jullie deze film ook vroeger gekeken? Milaan heeft me echt een induk achtergelaten zo mooie stad is dat! En je raakt geïnspireerd door de mensen die super leuke kleding dragen, en dan denk je ik wil dat ook hebben! Het is niet voor niks de mode stad van de wereld. Och ik heb toen ook zo lekker gegeten. Goeie herinneringen aan Milaan.


 Hier probeerde ik een hartje te maken. Je leest het goed probeerde, haha

Ik hoop dat dit jaar voor jullie ook een super leuk was! Dat je mooie momenten hebt beleeft met je vrienden en familie. Een van je goeie voornemens heb gehaald of een die op je before i die list stond. Dat je veel hebt gelachen. Onvergetelijke dingen hebt meegemaakt. En ik hoop dat die er ook komen in 2015. Een nieuw jaar, nieuwe start, nieuwe goeie voornemens waar misschien niet gaat aan houden, zo persoon ben ik dan weer.

2014 you we're great, but 2015 gonna be awesome!


Gelukkig nieuwjaar alvast!

Kisses, 
Jentel 

5 reacties:

  1. Je hebt veel leuke dingen gedaan zeg! Alvast een gelukkig 2015 toegewenst! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi overzicht! En een gelukkig nieuwjaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het een heel mooi hartje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk overzicht! Gaaf dat je hebt meegedaan aan de colour run. Erg leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk overzicht, zo gaaf! Ik wil ook ooit mee doen aan de colour run. Lijkt me echt geweldig. Nog fijne jaarwisseling. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥