20141221

Zoveel zin in kerst!


Hi Hi. Ik had al gezegd dat ik al in het soort van kerstvirus zit, omdat ik dit jaar gewoon heel erg zin in kerst heb. Echt veel meer dan de jaren daarvoor. Ik ga dit jaar ook het dessert maken, misschien ook het ontbijt voor kerst, nou dat wordt nog wat hahah. Gisteren heb ik ook kerst inkopen gedaan, kerstcadeautjes voor mijn vriendinnen en een super leuke kersttrui! Echt precies hoe ik hem wou rood met wit, ik ben er zo blij mee!



Vandaag heb ik ook lekker kerstkoekjes gebakken samen met mijn broertje Enzo. Hij vond het echt super leuk om het deeg zelf te rollen, haha zo leuk om dat te zien.

Tijdens het wachten nog even foto's maken hahah.


En TADAAAAAA! Noujaa dit was niet alles hoor wat we hadden gemaakt we hebben echt een hele bak vol gemaakt, kunnen we lekker ervan genieten bij kerst. Nomnomnomnom. Ik ga er straks er nog eentje nemen, hihi




Gister had ik ook nog waterbestendige mokken gemaakt. Ik vind die met 'Drop it like it's hot' zoo leuk. Deze heb ik gegeven aan mijn vriendin met de chocolaatjes erin en ze vond het super leuk! Het is altijd leuk om mensen blij te maken. En nog eentje met goude stippen erop, alleen jammer is deze niet zo mooi de pen deed t na een tijdje niet meer zo goed :(.



Wat vinden jullie het leukst aan kerst? En wat gaan jullie doen dit jaar?

Kisses, 
Jentel 

5 reacties:

  1. Super leuke post! Ik moet 24 & 25 dec werken van vijf uur smorgens tot vijf uur in de namiddag (ik werk in een bakkerij) Vandaag heb ik kerstinkopen gedaan met papa in Gent! Je trui is echt super tof! je broertje is by the way super lief!! <3 Mmmm.. die koekjes zien er echt lekker uit! Stuur er maar een paar naar mij in Belgiƫ! Liefs, Celien (fijne feestdagen!!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heee! die mok herken ik van mylifeaseva!! Hij is super goed gelukt johh!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superschattig, die foto met je broertje is echt te cute:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige foto's! Hopelijk heb je een fijne Kerst gehad! :)

    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥