20141215

Most comfy dress

 
Hi hi! Daar ben ik weer met een outfit post! Ik wil meer outfits posten op mijn blog omdat jullie het leuk vinden en ik vind hetzelf ook leuk om bij andere blogs om het te zien. Maar ongeveer een week geleden heb twee jurkjes besteld op boohoo. Ik was eigenlijk opzoek naar een kerstjurkje voor kerstgala voor school, die ik trouwens vorige week vrijdag had. Toen kwam ik dit jurkje tegen met een colletje en het was een beetje bordeaux roodachtig, perfect voor de winter! Dus ik heb dit jurkje en mijn kerstjurkje besteld. Och toen het pakketje eindelijk binnen kwam, ik schreeuwde van geluk hahah letterlijk en begon opeens helemaal kerstliedjes te zingen.
 
 
 
 Hahah eventjes jullie hoofdjes paar graden schuin draaien
 

Het was echt een super mooie dag, de zon scheen! Dus een mooie dag om outfitfoto's te maken! We hebben de foto's gemaakt in een park alleen jaa steeds liepen er weer mensen langs, zo vervelend is dat en awkward. Volgensmij dachten ze echt dat kind is echt gek, doe snel je jas weer aan. Sta ik daar lekker met ik weet niet hoeveel graden buiten in mijn jurkje en in me te dunne panty, omdat er in de andere allemaal ladders in zitten, hahaha. Maar laten we het over mijn jurk hebben! Och ik vind hem echt zo lekker zitten omdat het zo'n swing dress is. Lekker swierig, hahah swierig, en groot. Echt zo'n perfect winterjurk vind ik. Ik vind het fijn om in de ochtend of avond aan te doen met mijn kerstsokken, lekker tumblrachtig. Ik heb dit jurkje gecombineerd met mij favoriete laarsjes van de H&M


 
Mijn ik heb het zo kouuuudd foto's #struggels

 
Hebben jullie al een jurk gevonden voor de kerstdagen?

Kisses,
Jentel

11 reacties:

  1. Leuk jurkje! Hij staat je mooi. Zoiets zou ik zelf ook nog wel willen hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's en je jurkje is inderdaad zooo leuk! Hij staat echt mooi bij je :) Ik heb deze donderdag schoolgala, ik doe maar hetzelfde jurkje als vorig jaar aan denk ik, want ik heb nog geen andere.. XX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aahw jammer, maarja elke kerst een nieuwe jurk kopen is ook zonde! Kan je hm maar 1x aan doen. Kisses

      Verwijderen
  3. wat een mooi jurkje en leuke foto's ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wauw wat een onwijs gaaf jurkje! Lekker anders dan anders en toch zo mooi<3 Leuke foto's ook, ik zeg meer outfits! ;)
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ahh dat jurkje staat je super en je bent zo'n mooi meisje! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. geweldige foto's! Vooral de ik heb het zo kouuuudd foto's #struggels!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥