20150224

Currently faves


Hi there! Laat ik even een leuk verhaal vertellen, naja leuk. Dus maandag fietste ik van school weer naar huis en ik was van mijn fietsgevallen, oh dat heb ik dan weer. Op mijn knieën beland, nu aan één knie last, maar het is al wat minder hoor, dus geen zorgen hoor. Aan alles zit ook zijn voordeel ook aan dit, ik mag lekker met de lift van school, hoe chill is dat! Vandaag heb ik voor jullie mijn favorieten van dit moment en ik dacht het misschien wel leuk om het met jullie te delen.

Catrice Longlasting lip pencil
Het is een donker rode lippotlood en ik vind hem zo fijn en het is ook nog budjet.

Serie Friends
Jaja, het is soort van mijn verslaving geworden, oepss. Zoals heel veel afleveringen kijken in het weekend. Ik ben al bij seizoen 5, gelukkig heeft het veel afleveringen! Maar echt deze serie is zo leuk en grappig! Het gaat over een groepje van 6 mensen die leven in Manhatten. Het is komedie met ook wel romantische stukjes.

Heat Rush
Ik had al de grootte versie, maar jammer genoeg was die op. Had ik voor Valentijnsdag de mini versie gekregen van mij vriendje, super lief. Mijn all-time favoriet, doe hem echt elke dag op!

John Frieda touch-up crème
Deze crème doet wonderen met mijn haar. Deze haarcrème stond al een tijdje en ik dacht waarom niet een deed het door mijn haar heen. En poef, mijn haar was opeens een stuk minder pluizig, waar ik best wel vaak van last van heb. Nu heb ik een klein potje ermee gevuld om mee te nemen naar school

14,000 things to be happy about
Dit boekje, nou boekje het is nog best wel dik, had ik voor Sinterklaas gekregen. Het is zo'n hebbe-ding. Super leuk om van die kleine dingetjes te lezen wat je blij kan maken en dan realiseren dat het best wel veel is. Wel fijn om te lezen als je een beetje depri bent.

Wat zijn jou favorieten van dit moment?

Kisses,
Jentel 

5 reacties:

  1. Dat boek lijkt me echt leuk! Balen van je knie!
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heath Rush is echt zoooo heerlijk!! Heb hem ook jaren gedragen! Het boek lijkt me trouwens erg leuk :) XO

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat boek lijkt me echt leuk! Enne... Ik heb je genomineerd voor de 'The Versatile Blogger Award', zo'n leuke pass-it-on tag. Het lijkt me super om hem op je blog te zien! Op mijn blog heb ik er uitgebreid wat info over gegeven.
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk lijstje! Dat boek lijkt me leuk om te hebben :).

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥