20141025

Antwerpen


Hi There! Ik was donderdag met mijn ouders en broertje naar Antwerpen. Lekker dichtbij en je kan er super goed shoppen! Ik was zelf daarvoor nog nooit in Antwerpen geweest, het is wel een mooie stad. Maar het jammere is dat tussen de oude delen wat super mooi was, soms van die moderne stukjes zitten. Maar wel een goede stad om lekker een dagje te winkelen en avond te eten, er zijn veel kleine cafe's en plekjes waar je kan eten. En natuurlijk heb ik ook wat foto's gemaakt



Natuurlijk het dagje beginnen met een koffie en dan wel die van de starbucks.





 
Als middag eten hebben we gegeten bij exki, een biologisch tentje, waar je duhh biologisch eten kan kopen. Het zag er heel lekker uit, dus ik had gekozen voor een stukje kisch. En daarna nog een stukje meringuecitroen taart gedeeld, zoo lekker!





Ik heb ook nog super leuke kleertjes gekocht, maar dat gaan jullie zien in mijn outfit foto's die voorbij gaan komen!

Kisses,
Jentel

7 reacties:

  1. Klinkt als een supergezellig dagje! Ben benieuwd naar je outfitfoto's :)
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er leuk uit! Ben benieuwd naar je aankopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aaah ik ga binnenkort ook weer lekker winkelen daar! Antwerpen is zo leuk! Mooie foto's ook zeg! Ik volg je nu via bloglovin! XO
    http://www.ingewm.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er echt heel gezellig uit! Ik ga binnenkort ook met mijn moeder en oma naar Antwerpen, voor het eerst. Het lijkt me een prachtige stad:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Antwerpen is zo'n fijne stad <3 En ideaal om te shoppen, dus benieuwd naar je aankoopjes

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥