20141028

Herfstboerinnetje


Tsjonge jongee, het is alweer te lang geleden dat ik een outfit hier op mijn blog heb gezet. Dat werd wel eens tijd! Het nieuwe seizoen, de herfst is aangekomen en nieuw seizoen betekent: duhh, nieuwe kleding. En dat heb ik gedaan, ik was in Antwerpen gaan shoppen met mijn famillie. In de zomer was ik al een tijdje opzoek naar een tuinbroek, maarja een tuinbroek hoort altijd wat groter te zijn en ik ben altijd wat kleiner, dus dat is altijd moeilijk. Ik zag deze staan bij de Breska en ik dacht: Gewoon doen jentel, gewoon passen en het was echt: 'oehh hij zit goeedd'. Ik moest en zal deze tuinbroek hebben haha, ik heb er wel een heel seizoen op gewacht, om eindelijk een goede tuinbroek te vinden.



'Ik lijk echt op een boerin ehh'. Dit heb ik echt zovaak gezegd tegen mijn vriendje, die trouwens de super leuke, mooie foto's heeft gemaakt. Echt, het was super gezellig! Dus ik vind mijzelf echt op een boerin lijken in een tuinbroek, maar daarom vind ik het juist leuk en het is simpel. En weetje het zit zoooooo lekker comfortabel. Ik vind het zelf echt perfect voor in de herfst, omdat het zo lekker comfortabel zit, wat ik van de meeste kleding in de herfst vind. En omdat het zo boerig is, is boerig eigenlijk wel een woord? Haha nevermind. Maar daar moet ik dus aan modder en regen denken, dus dat geeft mij ook een beetje een herfstgevoel.






"Autumn is a second spring when every leaf is a flower"





Shirt H&M | Tuinbroek Breska | Laarsjes H&M


Kisses,
Jentel

13 reacties:

  1. Wat een prachtige foto's! Wat voor camera gebruik jij?

    Liefs,
    Kiki // chicksaboutfashion.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie foto's! En een tuinbroek staat je erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zulke mooie foto's! En die outfit is echt leuk!
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, jij hebt echt altijd de mooiste foto's:) Je moet echt een keertje een artikel maken met fotografie tips!
    Je outfit is super,
    Liefs,Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke en vrolijke foto's! De tuinbroek staat je gooeed! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey! Ik heb je genomineerd voor de liebster awards! Geweldige foto's trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt geweldige foto's! Je uitstraling is heel vrolijk, echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gave foto's zo in zwart wit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige foto's, en die tuinbroek staat je super leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Orgineel, een keer in zwart-wit, wat leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥