20141012

Peanut Butter Apple Donut


Hi helloo there! De laatste tijd in het weekend maak ik altijd wat lekker gezonds in de ochtend en middag. Vaak voor mijzelf, maar ook soms voor mijn broertjes, zoals gister ochtend, toen ik bananenpannenkoeken ging maken, wilden hun ook wel wat haha. Maar in het weekend heb ik gewoon lekker de tijd om iets lekkers en uitgebreid te maken. Ik vind de laatste tijd bezig zijn met eten super leuk, misschien gaat het wel vaker voorkomen op mijn blog :). Ik had heel lang geleden iets gezien met appels, dat je een soort van gezonde donut kon maken en dat is altijd in me hoofd gebleven. En dit weekend ging ik dat maar eens proberen, en het is zoo lekker!


Ofcourse, heb je een appel nodig en deze ga je schillen in plakjes hoe je eigenlijk een tomaat zou snijden. Hier door heb je ongeveer 3 â 4 goede schijfjes appel. Trouwens hierboven zit ik lekker in mijn grote, maar oh zo lekker zittend vest.



Maarjaa, we hebben nog geen donut vorm en we gaan ook niet lekker even het klokhuis eten van een appel, dus die snij je uit met een mes of met een vormpje als je dat hebt in huis. Ja, je ziet er maar twee staan, de derde was jammer genoeg mislukt, hihih. En daarna het smeren met wat jijzelf lekker vindt. Ik dacht zelf dat appel met pindakaas erg lekker zou zijn, en dan vooral de pindakaas van de Albert Heijn. En als topping heb ik nog musli en rozijnen er over heen gestrooid.


En tadaaaa! Mijn eindresultaat, ik vind het zelf erg lekker eruit zien. En de combinatie van appel met pindakaas vind ik lekker. Je kan er natuurlijk echt van alles opdoen. Wat je maar lekker vind, wees creatief! Je het kan het als tussendoortje eten, maar ook gewoon als lunch, want het vult wel. Ik ga dit zeker vaker eten!

Kisses,
Jentel

6 reacties:

  1. Zier er wel lekker uit! Moet ik maar snel gaan proberen! :) Thanks voor de tip! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow dat ziet er echt super lekker uit! Dit ga ik ook is proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuk recept! Ziet er lekker uit :)
    Xxx Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Combinatie ziet er heeel erg lekker uit! Ik ga het zeker een keer proberen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooooh dit ziet er zo lekker uit, ik ga het snel eens uitproberen! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een goed idee! Ziet er heel erg lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥