20141018

Pashokjes


Heel lang geleden kwamen ik en mijn vriendinnen Julia een Aagje op een super leuk idee. Na het high tea'en gingen we gewoon eventjes naar de stad, want die is daar vlakbij, gewoon eventjes om te kijken. Maar we kwamen op een idee om outfits voor elkaar te zoeken en dan bij de H&M. We hebben daar echt iets van twee uur gepast en foto's gemaakt, hihi oeps. En ik vond het wel leuk om het erop te zetten want ik weet dat heel veel mensen naar de H&M gaan. Misschien geeft dit jullie wel inspiratie! Trouwens, sorry voor de rommel in het pashokje en de labels hahah. En er moest natuurlijk ook een thema zijn en dat was chic.

Julia's outfits
Gestyled: Jentel | Aagje | Aagje

Aagjes outfits
Gestyled: Julia | Julia | Jentel | Jentel|
Jentel's outfits

Gestyled: Aagje | Aagje | Julia

Het was echt super leuk om te doen! Gewoon lekker in die winkel rond lopen en alles pakken wat je leuk vind, zonder per se naar de prijs te kijken en het is ook echt super leuk om te zien wat je vriendinnen voor jou hadden gekozen. En dan kan je ook kijken zovan ooh dit staat eigenlijk ook wel leuk, wat jezelf misschien nooit zou kiezen. Super leuk en gezellig om te doen met je vriendinnen een keer!

Kisses,
Jentel

5 reacties:

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥