20150217

Een poging tot citroen meringue taart


Goodmorning ! Zoals jullie misschien al op mijn Instagram had gezien, dat ik maandag citroen meringue taart had gemaakt. Ik maak zo af en toe taart 1) omdat taart gewoon lekker is. 2) heb ik lekker iets te doen. en 3) iedereen bij mij thuis maak ik er ook blij mee, vooral mijn kleine broertje. Ik zat zo een beetje te kijken op het internet om leuke receptjes te vinden. Toen kwam ik deze taart tegen en ik kan me nog herinneren toen ik in Antwerpen was dat die zo lekker was! Dus die moest ik zeker weten maken. 
Maandag ging ik met mijn bakskills *kuch* de taart bakken. Mijn kleren er helemaal onder, de keuken een puinhoop, paar kleine dingetjes fout gegaan. Maar toch uiteindelijk gelukt! Ik had hem wel verwacht dat die eruit zag zoals op de foto :(, maar voor de eerste keer ik vind ik hem prima gelukt! De taart is erg lekker, vooral die citroen die je proeft, jummm. 



Mijn excuses als ik jullie nu trek hebben gekregen, hahaha. Het recept kan je hier vinden.

Kisses,
Jentel 

7 reacties:

  1. Mmmm... Ziet er heerlijk uit! Je nieuwe layout is trouwens ook echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yummm lijkt me heerlijk! Mooie foto's ook, en je nieuwe layout is superleuk! XX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet die er lekker uit zeg! Mooie foto's en wat een prachtige lay-out!<3
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klinkt heerlijk, maar hij ziet er ook perfect uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mmmmm hij ziet er zo lekker uit, die wil ik ook wel een keertje proberen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er heerlijk uit! Je lay-out is trouwens ook erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Aah superlekker, ik ga 'm ook eens maken!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥