20150215

Green coat


Hi There! Hebben jullie nog een fijne Valentijnsdag gehad? Met je vriendinnen, of lekker alleen en alle chocola voor jezelf gehouden ahaha. Misschien wel met je vriendje! Gisteren heb ik nog outfits foto's gemaakt met m'n vriendje in een parkje. Was super gezellig! We hebben eerst het hele parkje rond gefietst om een leuk plekje te vinden, want Jentel is zo kieskeurig. Maar uiteindelijk kwamen we weer terug op een plekje met een bruggetje. Jammer genoeg scheen de zon niet, maar dat vond ik wel eens leuk. Het geeft iets mysterieus aan de foto's.



Ik heb soms dat ik van die super leuke zomer jurkjes heb, die ik eigenlijk alleen in de zomer kan dragen omdat ze te koud zijn in de winter. Dat vind ik zelf altijd jammer. Maar deze combinatie met een trui over een jurk, is echt perfect! Het chic maar ook casual door de trui. Gecombineerd met mijn bruine sleehakjes met deze groene jas. Ik ben echt blij met deze jas, hij is mooi vooral de kleur! Hij is was wel aan de dure kant, maar ik ben er super blij mee! 


"Be the reason someone smiles today"



Coat Zara | Trui Forever21 | Jurk New Yoker | Sleehakken onbekend

Nog een fijne zondag!
Kisses,
Jentel 

7 reacties:

  1. Heel leuke foto's en outfit! Die jas is zo gaaf en dat jurkje ook, slim om er een trui overheen te doen :) liefs ♥!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's en leuke outfit! Ik vind je jas heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie foto's die jas is echt prachtig! En wat lief dat je vriendje foto's voor je wil maken:) Ik heb Valentijnsdag met vriendinnen gevierd

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super leuke jas! en wat heb je mooi haar!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie outfit zeg! En toffe foto's zo op de brug. :) Ik vind je schoenen geweldig. Liefs, Rowan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een onwijs mooie outfit!<3
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥