20150222

Sunday inspiration & music

Hi Hi! Zondag echt zo'n dag, waar je dat nog kijkt wat je huiswerk is voor de aankomende schoolweek op het laatste moment en daardoor depressief worden want het weekend is over een paar uur alweer over en dan realiseren dat je helemaal niks nuttig heb gedaan en eigenlijk hele dagen je favoriete serie heb gekeken, zo gaat het bij mij wel vaak. Hoe zien jullie zondagen er vaak uit?

Vandaag deel ik mijn favoriete rustige liedjes. Ik dacht het is zondag ook wel "rustdag" en ik hou heel erg van rustige liedjes. 's ochtends mee wakker te worden of in avond voordat ik ga slapen, het houd me rustig, uuhh dûh.



Voor de mensen de mensen die morgen vakantie hebben, geniet ervan. En voor de mensen, net als ik, die morgen gewoon naar school moeten, veel succes!

Kisses,
Jentel 

10 reacties:

  1. Leuke inspiratie, en toffe playlist, ik hou van rustige liedjes! ♥ Veel succes weer op school, ik heb nu vakantie! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke inspiratie! :)

    Diana | viralvogue.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aah fijne inspiratiefoto's en playlist! Succes weer op school! Mijn zondagen verlopen ook altijd zo, maar nu eens niet want vakantieeee ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie inspiratie foto's, vind ik leuk! Mijn vakantie is net begonnen en meestal spendeer ik altijd de zondag met mijn boyfriend hihi. Heel veeeel succes op school!

    Liefs, Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie inspiratie! Liedjes van Jasmine Thompson vind ik ook zo kalmerend<3 Succes op school!
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een ontzettend toffe inspiratiepost! Ook ontzettend leuk dat je er een playlist bij hebt verzonnen. Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk! Ook gaaf dat je er zo'n playlist bij hebt zitten! Ik ga lekker relaxed luisteren!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥