20150204

Nieuwe trui & een beugel


Hi Hi! Op de foto hierboven verberg ik het nog een beetje. Zoals de titel zegt, ja ik heb een beugel! Ja best wel op een late leeftijd, want in de eerste klas hebben de meeste mensen hun beugel. Achjoh, er moet toch iemand zijn op de wereld die 15 is een beugel heeft, haha. Moest in het begin wel heel erg wennen, want het maakt me natuurlijk wat kinderlijker een beugel. En ja, ik had heel erg pijn toen die er in kwam, maar dat hoort erbij. Over een jaartje heb ik mooie tandjes! 



Eerst even let niet op het blauwe lego blokje van mijn broertje, de tweede foto hierboven. Maar zaterdag was ik nog naar de stad geweest met mijn vriendinnen, en het was wel te verwachten dat ik thuis zo komen met een trui. Ik hou van truien, ze houden me lekker warm en zitten zo lekker comfortabel. Ik kwam thuis met een coltrui! Ik zie ze zo vaak voorkomen op Pinterest en Tumblr. En eindelijk heb ik er een! Ik vind hem een hele mooie kleur hebben, een beetje licht paars-achtig. En hij is lekker warm door de col. En ik dacht ik doe lekker tumblr-achtig, soms heb ik van die momenten, en deed mijn lange sokken erbij.


Trui H&M | Sokken H&M 

Zaterdag avond moest ik ook nog optreden, niet minder dan in de voorprogamma van Isabelle Beerneart Glass. Jullie kennen haar misschien van de moderne dansen die ze maakt voor 'So You Think You Can Dance'. Was echt een super gave avond! We hebben ook met haar gerepeteerd en zij heeft de choreografie gemaakt. Echt iets om nooit te vergeten! Wat hebben jullie eigenlijk dit weekend gedaan?

Kisses,
Jentel 

6 reacties:

  1. Wat gaaf van dat optreden, en je foto's zijn heel mooi! En over je beugel, ach een vriend van mij kreeg op zijn 17e nog een beugel en hij heeft nu inderdaad wel een mooi gebit haha. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's! Leuk van je optreden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie foto's! Inderdaad lekker tumblr-achtig, hou ik wel van!
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De beugel staat je super goed, je blijft een beauty! En leuke trui :) XX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke winterse trui!! En maak je maar geen zorgen over dat je nu 'pas' een beugel hebt. Ik had er een toen in 12 was, kon met 16 jaar weer en heb vorig jaar weer drie maanden ermee rondgelopen op 21 jarige leeftijd. De beugel staat je absoluut niet verkeerd :)

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥