20121216

100e post en een half jaar bloggen

Vandaag precies blog ik een half jaartje! En dat moet wel gezegd worden! Ik heb echt gewacht op deze dag, het begon op 16 juni 2012. Ik keek heel veel op blogs, en ik wou ook altijd een blog hebben, maar ik durfde het niet. Ik was toen nog maar 12, ik vond het zelf nog een beetje te jong om een blog te beginnen. Maar ik heb het gelukkig gedaan.


549714_343485219068838_2051265787_n_large

Ik begon zoals iedereen begon, elke dag proberen om een artikel te schrijven. En af en toe een bekijker, het was wel moeilijk om te beginnen hoor. Ik was eerst in het begin helemaal niet bij met me blog, maar elke keer kwamen er weer meer bekijkers en meer volgers, en ik kreeg meer inspiratie om iets te posten op me blog


















En kijk nu wat ik heb bereikt heb met me blog! Ik heb 17 lieve volgers en 600 bekijkers op me blog per maand. En trouwens dit ik ook mijn 100e post! Binnen een half jaar heb ik al 100 post, jaja dat is er wel veel. Kortom ik ben superblij met me blog, en ik ga nog lang niet stoppen!

Liefss jentel

7 reacties:

  1. Super leuk, gefeliciteerd! :D Gewoon veel blijven bloggen en je eigen stijl vooral laten zien, dat trekt mensen aan. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd! En het resultaat na een half jaar mag er écht wel zijn, super mooi jou blog! :) Adinda x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed gedaan ! Blij dat ik je blog tegenkom.
    Ik ga je nu volgen :)
    Liefs,
    Stephanie

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥