20121227

The looks of celebrities

Heeei meiden, Kerst was echt super gezellig met mijn familie, al het eten was echt heerlijk. Maar daar gaan we het vandaag niet over hebben. Ik haal veel inspiratie uit celebrities, wat voor ze kleding dragen. En vandaag ga ik vijf celebrities laten zien die mij inspireert en ik hoop jullie ook! Veel plezier!



Rihanna inspireert me op het Urban style. I like her omdat ze gewoon doet wat ze lekker zelf wilt, en ik gewoon lekker gek. En dat vind ik ook belangrijk in de mode wereld. Ik ben het niet altijd eens wat ze draagt, maar vaak vind haar style wel leuk.  Ik ben altijd wel een fan van haar geweest. En natuurlijk van haar liedjes!


Emma Watson. Normaal hou ik niet van mensen met kort haar, maar bij haar staat het superleuk. Ze draagt niet gekke kleding maar gewoon een beetje casual. Maar het is wel vrouwelijk. En dat vind ik gewoon leuk aan haar. Ze is een natuurlijk typetje en dat zie je ook vaak in haar make up.


Alexa Chung. Toen ik echt in de mode wereld stapte was ik echt gelijk een fan van haar.Wat ze draagt is echt fashionachtig. Niet alles wat ze draag vind leuk, maar sommige kleine dingetjes wel. Ze inspireert me echt vooral wat er allemaal in is in de mode wereldje.


Taylor Swift. Sinds een pony heeft laten knippen en haar nieuwe album red ik uitgekomen. Ben ik echt een fan van haar geworden en vooral voor haar kleding style. Het vintage, vrouwelijk en romantisch en daar hou ik van!


En als laatste Laurend Conrad. Zij is echt mijn stijlicoon, als jullie misschien al weten. Alles wat ze draagt vind ik harstikke leuk. En haar zonnebril vind zo leuk! Haar style is speels, vintage, modieus en vrouwelijk. Ze is gewoon een groot voorbeeld voor mijn kleding style.

Q: Welke celebrities inspireren jullie?

Liefs Jentel

0 reacties:

Een reactie posten

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥