20121222

Kerstvakantie is begonnen!

Heeei meiden, de kerstvakantie is eindelijk begonnen! Yuh, ik was er echt aan toe, jullie ook? Heb zo'n zin in kerst met me familie, vanavond gaan we kerst inkopen doen. En natuurlijk oud & nieuw niet te vergeten, met al het mooie siervuurwerk, ik hou niet van knalvuurwerk. En morgen ga ik nog naar de film, met stijldans maatjes want stijldansen is ook weer afgelopen :(. Maar vandaag laat ik nog zien wat ik deze week allemaal heb gedaan.



We zijn met de dansklas naar de Muziektheater geweest, in Amsterdam. Naar het nationaal ballet, cinderella. Supermooie ballet was dat, en het gebouw is ook super mooi. We hebben super veel foto's gemaakt, maar ik kan ze niet allemaal laten zien.

 
En woensdag hadden we afdansen, met stijldansen. Het was een super gezellige avond met alle meiden en jongens! Iedereen zag er super mooi uit, en hadden super leuke jurkjes. En donderdag hadden we kerstbal, en toen kregen we ook onze diploma's. cha cha cha: 8,1, fox: 7,7 en de jive: 8,1. Ben echt superblij met deze cijfers!

Liefs jentel

6 reacties:

  1. Goede cijfers zeg! Klinkt heel leuk, gaaf dat je naar het Muziektheater bent geweest!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leukk! Wij hebben op school ook stijldans lessen gehad.
    En volgens mij zit jij op scheldemond? Ik zie namenlijk een aantal meiden die ik ken! hihi x (zelf zit ik op nehalennia)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik zit op scheldemond! Super leuk dat je op me blog kijkt! Liefs

      Verwijderen
    2. Wat leuk! Ik zag dat je ook op mijn blog had gekeken. Dankje!
      p.s Ga je vrijdag ook naar dat Mondia feest? liefs

      Verwijderen
    3. hahah, owhnee.. als ik dit had geweten was ik wel gegaan! ik had je graag ontmoet! Awh waarom heb ik geen kaartje gekocht?! :( Liefs

      Verwijderen
    4. Ahw, jammer... We zien elkaar vast nog wel een keer ergens! :) Liefs

      Verwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥