20121228

Promotie // Hezzies.nl

Heeei meiden, Vandaag ga ik Hester promoten van hezzies.nl. Ik ben zelf een enorme fan van haar blog. En door haar ben ik ook zelf een blog begonnen. Hester maakt echt super leuk tekeningen en heeft een goed gevoel voor mode. En daarom promoot ik haar op me blog. Veel plezier!


Hester een 17 jarige meisje die een passie heeft voor mode. Ze houd heel veel van schoppen, vooral leuk kleren, schoenen enzovoort. Ik wou altijd een blog zoals haar, maar ik heb toch iets anders gedaan. Misschien komt het nog wel :) En ik heb haar ook nog wat vragen gestelt:

Waarom ben je een blog begonnen?
Ik ben m'n blog begonnen , omdat ik het altijd zo leuk vond om andere fashionblogs te lezen en zelf ook erg met mode bezig was/ben. het leek me daarom leuk om zelf ook een blog te beginnen en andere mensen mijn liefde voor mode te laten zien.



Wie is jou stijlicoon?
Mijn stijlicoon ! Ik heb er een aantal ; Alexa Chung, vanwege haar vintage, britse stijl. Blake Lively, omdat ze er altijd op en top gestyled uitziet en niet te vergeten haar make - up ook altijd perfect zit ! Ook ben ik weg van de stijl van Olivia Palermo en Whitney Port, ze weten als de beste hoe ze dingen moeten combineren. verder kijk ik meer naar wat ik zie in tijdschriften en streetstyle blogs, bijvoorbeeld : www.lookbook.nu & http://carolinesmode.com/stockholmstreetstyle/ en of ik het leuk vind of niet.

Hoelang blog je al?
Ik ben al een paar jaar bezig , ik denk nu zo'n 3 / 4 jaar bijna. eerst had ik een andere blog , maar ik wou iets professioneler, dus ben ik www.hezzies.nl gaan opstarten. Veel beter vind ik & krijg ook meer bezoekers, ook leuk meegenomen haha.




Wat vind jij wat je blog speciaal maakt?
Waarschijnlijk door mijn illustraties. Het is niet iets wat je veel ziet op internet. De meeste (fashion)blogs gaan over mode en hebben redelijk dezelfde inhoud, terwijl ik met m'n illustraties daar verandering in breng. Al ben ik de laatste tijd wel meer bezig om weer wat andere dingen te posten, zoals : video's, shoplogs, foto's.

Wil je later ook wat doen met mode?
Jaaaa ! En dat weet ik al best lang en heel zeker. Dus waarschijnlijk wordt het iets richting mode of kunstacademie. Richting styling/ design. ik zit te denken aan AMFI, Artemis, HKU of Willem de Koning, dus dat wordt nog even zoeken haha.

Wat vind je het leukste om te doen voor je blog?

Ik vind het heerlijk om mooie kleding bij elkaar te zoeken in tijdschriften en daar looks van te maken. Dat doe ik denk ik toch wel het liefste voor m'n blog !
 


Ik heb gelezen dat je veel inspiratie uit haalt uit tijdschriften, welke tijdschriften?

Dat klopt , m'n inspiratie komt vooral uit bladen. Ik ben namelijk gek op bladen, nog meer dan fashionblogs. kan je ook lekker op de bank lezen met een kopje thee ! Het liefste lees ik of haal ik inspiratie uit : Glamour, ELLE, Vogue, Grazia, Cosmopolitan en CG ! 
Ook bladen uit het buitenland zijn altijd weer verassend om te lezen.

Wat zou je doen als je geen blog had?
Hmm.. lastige vraag haha. ik zou alsnog bezig zijn met het lezen van (fashion)blogs en tijdschriften en maken van illustraties en creatief bezig zijn , maar dat niet delen op een blog. Kan dus niet echt wat anders bedenken haha.


Wil je nog wat zeggen?

Ik hoop dat iedereen die gek is op mode er vooral lekker mee verder gaat & om zich heen kijkt naar inspiratie. En vooral niet teveel aantrekken wat andere vinden , maar wat jij leuk vindt ! oja en als jullie nog ideeën hebben voor m'n blog, mail me : info@hezzies.nl


Liefs Jentel

2 reacties:

  1. Ik heb toevallig haar blog laatst gezien, erg leuk! En het lijkt me ook een heel aardig meisje :) Leuk dat je dit hebt gedaan! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥