20121213

Get inspired // lovely rooms

Als je op weheartit of tumblr kijkt. Zie je wel altijd foto's van mooie slaapkamers, bureau's, living rooms enzovoort. Ik vind ze allemaal zo mooi ingericht, ik heb zelf me kamer al wat opgevrolijkt met leuke kerstlichtjes. Ik vind het zo gezellig! Zelf kan je je kamer opfleuren met posters, en natuurlijk lichtjes en wat ook leuk is muurstickers. En door leuke rooms ben ik geïspireerd en daarom ga ik het aan jullie laten zien.










 Q: Hoe fleur jij je kamer op?

Liefss jentel

4 reacties:

  1. Wat een super leuke kamers! Ik zou echt al die kamers wel willen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf, ik ben echt verslaafd aan kamer foto's opzoeken op Pinterest! Zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat een prachtige kamers! Die zou ik wel willen hebben, haha ^^

    PS: Check je mail! :D

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥